Translate

Flower







Op facebook had ik een foto geplaatst van een schilderij.
Hier kreeg ik een reactie op van een vriendin:

Heel nice! Kan je niks cools voor boven me bank maken  zie dat jij heellll crea bent hahah tongue-emoticon

Dus dat ben ik gaan proberen. Ik wist nog niet precies wat ik wilde maken voor haar, maar ben maar lekker gaan kliederen.

Ik heb een bolletje touw uit elkaar getrokken, en de stukjes touw op mijn doek geplakt met gel medium en rode verf. Ik plak vaak iets eerst op mijn doek, omdat dat meer structuur geeft.






Hierna ben ik er met een paar kleuren overheen gaan wrijven met mijn 'verkeerde' hand.
Nog wat vormpjes gemaakt en gespetterd met verdunde verf voor een leuke basis.





Een hart gemaakt




Halverwege het hart vond ik het niks meer gaan worden en ben ik maar overnieuw begonnen






Weer een achtergrondje gemaakt





En toen een bloem getekend. Die vond ik wel leuk en ben ik verder gaan uitwerken


Geen opmerkingen: